Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 września 2012

Zakupy

Hej.

Wczoraj obiecałam zdjęcia moich zakupów a więc oto one.



1. Botki - czarne, pasujące właściwie do każdego ubrania.

Wybrałam klasyczne bez modnych w tym sezonie dodatków.
Wolę kupić takie, które nie wyjdą szybko z mody i będę mogła je nosić również wiosną.






2. Kosmetyki.
Z nowych rzeczy kupiłam sypki puder Poudre Universelle Libre w kolorze 22 Rose Clair oraz tusz do rzęs od Chanel. Perfumy to prezent.

Wypróbowałam już puder. Dołączony jest do niego puszek. Według mnie to nie jest dobry sposób na aplikacje pudru więc użyłam pędzla. Już niewielką ilością udało się uzyskać efekt matu. Puder ma delikatnie kremowy zapach. Na razie oceniam go pozytywnie, zobaczymy jak będzie się spisywał później.

Tusz natomiast ma lekko chemiczny zapach. Nie wiem dlaczego nie zwróciła na to uwagi w sklepie? Szybko i łatwo wytuszowałam nim rzęsy.Zobaczymy jak będzie się spisywał w czasie mokrej polskiej jesieni.

Perfumy są śliczne, cudownie pachną. Są już tak długo dostępne na rynku więc pewnie już każda z was zdążyła je choć powąchać w perfumeriach.

Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz