Łączna liczba wyświetleń

środa, 10 kwietnia 2013

Pierwszy test

Witam wszystkich.
Dzisiejszy dzień minął mi pod znakiem egzaminów. Szczególnie ważny był jeden, egzamin teoretyczny na prawo jazdy. Musze się pochwalić, że zadałam. Jestem bardzo szczęśliwa bo test był bardzo trudny i zdały go tylko cztery osoby (w tym ja).

Niedługo Czeka mnie egzamin praktyczny. Z tym wiąże się największy stres. Przez godzinę będę musiał bezbłędnie jeździć w zakorkowanej stolicy i nie popełnić żadnego błędu.
Trzymajcie za mnie kciuki.

Jednak zdobycie prawa jazdy nie stanie się koniem mojej przygody z motoryzacją.
Jeśli już stanę się szczęśliwym posiadaczem plastikowej karty z napisem "Prawo Jazdy",
kolejnym krokiem będzie zakup samochodu. W końcu nie po to posiada się ten malutki plastik żeby leżał zakurzony a jeździć komunikacją miejską.

Pozdrawiam











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz